L'incoronazione di Poppea
Koronacja Poppei
Koronacja Poppei
Polska Opera Królewska w Warszawie
Kostiumy
5 marca 2022
L’incoronazione di Poppea (Koronacja Poppei) po raz pierwszy zachwyciła publiczność podczas karnawału w 1643 roku w Wenecji. Doskonale skonstruowane libretto Giovanniego Francesca Busonellego opatrzone genialną muzyką mistrza Monteverdiego znakomicie wpisuje się w karnawałową atmosferę odwracania porządku świata. Twórcy sprzeciwiają się dominującej w ówczesnej operze konwencji idealizowania rzeczywistości, zwracając się ku przedstawianiu świata takim, jakim jest.
L’incoronazione di Poppea (Koronacja Poppei) po raz pierwszy zachwyciła publiczność podczas karnawału w 1643 roku w Wenecji. Doskonale skonstruowane libretto Giovanniego Francesca Busonellego opatrzone genialną muzyką mistrza Monteverdiego znakomicie wpisuje się w karnawałową atmosferę odwracania porządku świata. Twórcy sprzeciwiają się dominującej w ówczesnej operze konwencji idealizowania rzeczywistości, zwracając się ku przedstawianiu świata takim, jakim jest.
L’incoronazione di Poppea (Koronacja Poppei) po raz pierwszy zachwyciła publiczność podczas karnawału w 1643 roku w Wenecji. Doskonale skonstruowane libretto Giovanniego Francesca Busonellego opatrzone genialną muzyką mistrza Monteverdiego znakomicie wpisuje się w karnawałową atmosferę odwracania porządku świata. Twórcy sprzeciwiają się dominującej w ówczesnej operze konwencji idealizowania rzeczywistości, zwracając się ku przedstawianiu świata takim, jakim jest.
kierownictwo muzyczne
Krzysztof Garstka
reżyseria
Natalia Babińska
scenografia
Martyna Kander
kostiumy
Aleksandra Reda
projekcje
Jagoda Chalcińska
reżyseria światła
Maciej Igielski
ruch sceniczny
Karol Urbański
asystenci reżysera
Sławomir Jurczak, Agnieszka Kozłowska
asystent kostiumofrafki
Maksymilian Mac
foto
Karpati & Zarewicz
kierownictwo muzyczne
Krzysztof Garstka
reżyseria
Natalia Babińska
scenografia
Martyna Kander
kostiumy
Aleksandra Reda
projekcje
Jagoda Chalcińska
reżyseria światła
Maciej Igielski
ruch sceniczny
Karol Urbański
asystenci reżysera
Sławomir Jurczak, Agnieszka Kozłowska
asystent kostiumofrafki
Maksymilian Mac
foto
Karpati & Zarewicz
kierownictwo muzyczne
Krzysztof Garstka
reżyseria
Natalia Babińska
scenografia
Martyna Kander
kostiumy
Aleksandra Reda
projekcje
Jagoda Chalcińska
reżyseria światła
Maciej Igielski
ruch sceniczny
Karol Urbański
asystenci reżysera
Sławomir Jurczak, Agnieszka Kozłowska
asystent kostiumofrafki
Maksymilian Mac
foto
Karpati & Zarewicz
Selected Works
PANNA JULIEStage design
GRA O MĘCE I ZMARTWYCHWSTANIUStage & Costume Design
EPAMINONDASStage & costume deign
ZIMOWY POGRZEBStage deign
L'INCORONAZIONE DI POPPEAKostiumy
UCZYCIE NAS JAK SUKNIE SIĘ PODNOSIScenografia i kostiumy
MATKA ODCHODZIStage & Costume design
KONRAD WALLENRODStage Design & Costume Design
SAVANNAH BAYScenografia i kostiumy
BEZKRÓLEWIEScenografia
L'ENFANT ET LES SORTILEGESScenografia i kostiumy
CLARISSIMAStage Design
DWÓR NAD NARWIĄScenografia i kostiumy
DON DESIDERIOScenografia i kostiumy
KWIAT PAPROCIScenografia i kostiumy
KINKY BOOTSStage Design and Costumes – Musical
BAŚŃ O PIĘKNEJ PARYSADZIEKostiumy
Dziecko i czaryKostiumy i scenografia
PIGMALIONKostiumy
JEDNOCZEŚNIEScenografia
LOLITACostume Design
ZNAKIScenografia i kostiumy
WIECZÓR TRZECH KRÓLIScenografia i kostiumy
RANDOMScenografia i kostiumy
GALA NAGRODY IM. KAPUŚCIŃSKIEGOStage Design
olaredastudio@gmail.com